2011-04-11
16:56:29

Det stavas - SUR!!

Okej.., nu kommer min peircing vilja igen efter att ha kollat kussins blogg och sett att hon nyss tagit navelpeircing!!
Hon är 16.., fyller 17 iår men iaf! jag får inte ta förens jag är 18.. inte ens i öronen:(

Jag vill SÅÅÅ gärna ta i läppen. Dessutom har en tjej i skolan nyss tagit en och det är 4 stycken i sjuan.. som JAG vet om som har peircing!
VILL HA!!!
Förhoppningsvis så går åren snabbt och jag får äntligen ta tillslut;)<3
i tungan?
 i läppen ?
Postat av: clara

Ta i läppen tycket iaf jag isf. Malin råkade svälja sin tungpiercing :o

2011-04-11 | 17:23:19
URL: http://clariizz.blogg.se/
Postat av: christina

hej syssling! jag tycker att traguspiercingar är SVINSNYGGA! hehe, iofs KAN det bero på att jag har en själv... men alltså, skulle verkligen rekommendera den. gör inte så speciellt ont, är relativt lättskött, och sen om man ångrar sig när man är 50 så gör det inte så mycket för det är på ett ställe man kan skyla upp. think about it! för övrigt tycker jag så himla mycket om din blogg, såg den via din facebook (där vi är vänner) och alltså älskar allt du skriver. din personlighet är så himla BRA! och hahaha, guuud, cirka DOG av den där amandasvärld-parodin. DOG i tell you! gillar dig skarpt ska du veta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: