2011-04-25
09:42:50

:( / :) ?

Jag vet inte om det är bra eller dåligt men brun utan solen som jag provade igår FUNKAR INTE för den var typ för gammal.. men på kvällen igår så upptäckte vi att mitt fejs var asrött (en bra start till en bra bränna) och senare på kvällen hade det blivit lite mer brunt och så (vi satt ute på kvällen för det var fortfarande sol) så ja.. jag har blivit brunare i ansiktet men mina ben kan ju typ inte få färg!!:( Jag gör inget annat än att sola dem men det vill sig inte iaf..
BUUHUU!! :(
Men sen vill jag önska Clara en bra resa till Italien och allt nu! :)<33
söt bild på mig och min bästa Clara<333
Postat av: clara

haha jag ser bara mongo ut på alla bilder, du ser iaf lite rolig ut >.>

Mamma har också köpt brun-utan-sol. ska nog sno lite, hehe. jag blir liksom ALDRIG brun ;(

2011-04-25 | 10:55:54
URL: http://clariizz.blogg.se/
Postat av: moa

Lisa ett tips: sola inte när du har brun utan sol på dig :P<3

2011-04-25 | 16:27:34
URL: http://thefashionicon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: