2011-04-23
18:48:01

Farmor och farfar idag :D

Det har blivit..och kommer fortsätta bli dålig uppdatering tills på måndag.. är nämligen hos farmor och farfar tsm med hela familjen ;)<3
Idag har jag köpt en bikini som jag gillar :D den kommer väll troligtvis upp på bloggen men ska köpa en till när jag är i stockholm md mor ;)
Imorgon ska jag köpa en ny mascara för det behöver jag.. och sen kanske någon ny hudprodukt eller nått...
Vet ni vad min mor har köpt? Jo.. BUS (brun utan sol) så på måndag ska jag nog smörja in mig så det hinner bleka in lite innan skolan men ändå så jag har färg :p<3
Jag har fått 50 kr av mina farföräldrar idag nu på påsk :) Och 100 kr av mamma och pappa :o Me Like money :D
MOWHAHAHAH!

Förut var mina kussiner Emma och Lukas här.. låg ute och solade x)
Men ja..
Annars tillbringade jag ca 2 timmar i bil på förmiddagen och ja.. bilar är väll inte det roligaste som finns..
Men ja.. kommentera och så tycker jag :p
Denna mascaran ska jag köpa isf och kanske nått mer.. hmm, annars köper ja väll nått i Stockholm :D<33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: