2011-04-10
13:19:54

Friday

Ääälskar låten med Rebecca Black asså C:
sitter nu ute i det extremjt finfina vädret (lite mulet dock) med datorn och lyssnar på den underbara låten ;)
Igår var en kul kväll :D<3
Jag och mamma var ute på en promenad så möter vi MajaBaja, Hanna, Jenny, Emma, Amanda, Erik och Simon som jag följer med hem till mamma då där vi ser på film och myser :)<33
Verkligen mysigt och kul :D

Idag har jag varit i kyrkan och träffat folk.., bla Annie och Bettan.. Bettan åker ju till USA och ska vara där i ett år till måndagen (inte imorrn) och aa... Annie bor ju inte här..
Kul iaf.
Sen när jag kom hem så har jag tagit lite kort på dagens outfit och sånt :)<3
Kommer bilder sen när jag hittar sladden till datorn ..

Puss och kram <33
Postat av: Clara

Coolt att Magdalena ska bo hos ett golfproffs, kommer säkert va en del lyx! Lyllos henne, men dom ska väl typ åka hem ibland?? eller kanske inte, men kul för dom iaf! så ksk vi ska göra om typ 10 år haha? nej juste jag bor ju i New York redan då ;)

2011-04-10 | 16:57:09
URL: http://clariizz.blogg.se/
Postat av: Sevve

Frågestund på bloggen skulle va jätte kul att få lite frågor :)

2011-04-10 | 23:45:35
URL: http://sisteerss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: