2011-04-13
08:08:49

Haha.. nästan kul hur patetiska vissa människor är!-.-



Lägg märke till mitt svar.. om ni ser!
Jag är sjukt trött på att folk går allt efter utseénde.. Har man inte kommit över det ännu? Jag kan vara Sveriges goaste unge men ändå se ut som ett fanskap..
Men jag ska inte säga att jag ALDRIG går efter utseénde.. Klart jag gör. Men jag dömmer inte människor hur de är för att de tar kort i spegeln.. då blir jag en fjortis och om jag är "fet" då är jag äcklig? Wtf?!¨
Men iaf.. jag vet att jag inte har den snyggaste magen, men vaddå då? Varför ska alla andra bry sig så jävla mycket om det? Jag är sjukt nöjd med mitt utseénde ändå..
Jag tycker faktist att jag har VACKRA ögon och ett väldigt fint ansikte! Jag är säker i mig själv som människa och det är nog därför som jag inte tar åt mig så mycket längre!
Jag har haft det RIKTIGT mörkt med dessa tiderna när det var en stor hop som kallade mig fetto osv. Men tack vare dessa upplevelser så blev jag starkare som person!
Jag vet att det finns tusentals tjejer och pojkar där ute som känner som jag kände VARJE DAG (!!) vilket verkligen inte är okej!!
Jag är sååå tacksam att jag har de vänner jag har! Men det jag vill säga till mina läsare nu tack vare att en person försökte tackla sig på mig igen är att man ska vara den man är. Vara STOLT för den man är. För DU är DU och så kommer det ALLTID att vara!!
Puss på er folket! <3

Postat av: Clara

Håller med. Jag går TYVÄRR ofta efter utseende men äh säger resten irl:-)<333

2011-04-13 | 13:05:37
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: