2011-04-01
23:25:02

Innebandynatta + bowling = TOPPEN KVÄLL!! :D

Denna fredagen har varit den roligaste på extremt länge! :o
Först stack jag och Maja Baja iväg till tonår och där spelade vi bowling och det var sjukt mysigt!!
Sen efter tonår stack vi och fikade och sen skulle vi hem jag och Maja men vi gick till innebandy ist..
KulKul!!
Så kvällen har legat på topp :)
Det har även varit en ganka mkt tecknardag för mig ;D
Först målade jag en scarey gubbe på bilden som jag faktist blev skitnöjd med och sen när jag kom hem med min Majii så satt jag och tvingade henne teckan en stund .. MOWHAHAHA!! ;D
Hehe..

Sitter nu i min RENA och FINA garderob som jag glömt ta kort på xD
Det blir väll någon annan dag :)
Hehe... Men det är som ett litet bord här också :D
WIIHOO ;)
Hahahha..vackert ^_^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: