2011-04-29
10:15:26

Jag vet att jag bloggar mer "sällan"

De typ.. 2 ?! senaste dagarna har jag inte bloggat sådär supermkt och förlåt för det men det känns bara som om jag vill ta vara på mitt lov nu när det inte är så många dagar kvar och jag vill kunna göra saker utan dator också.
Men nu iaf sitter jag i min säng och ska snart ner och duscha och göra mig iordning och sen ska jag nog
chilla och kanske ringa nån.. får se typ.. :)
Aja.. puss och hej
Kolla vad mycket längre mitt hår har blivit!! :o

Hahah.. störd bild men anyway.. kolla den stora skilnaden!!
Postat av: EpicFaiil - Sveriges underhållande scene core blogg!

sv: de har jag redan lagt upp :) gå in på kategorin "gamla tider" så hittar du fler bilder där :D

2011-04-29 | 11:17:26
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: