2011-04-13
16:07:14

Laddar min mobil.. hehe ^_^

Asså min mobilladdare är BORTA och har varit det i några nånader nu.. sen höstas typ så jag laddar den via kopplingssladden till datan c: Dock tar batteriet slut dubbelt så snabbt då men.. Och eftersom jag inte laddat den på ÅR så sätts den inte igång på typ 1 timme :o
Hehe..
Men aja.
Lyssnar på den finaste låten jag hört på läänge nu.
http://www.youtube.com/watch?v=CEFnc-2hQKE
Men jag lyssnar på spotify.. som jag äntligen fixat - ohh yeah :D

När min mobil börjar funka igen ska jag ta några bilder på dagens outfit har jag tänkt. Blev som sagt RIKTIGT nöjd med den idag :)

Pussar och kramar.. ska ta och läsa sysslingen Cristinas blogg nu.. som hon länka mig förut :)

Postat av: Du vet vem!

Det är verkligen en jätte bra låt! :D

2011-04-14 | 20:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: