2011-04-20
20:46:36

Lite lagom sur..

Nu är jag suuur..
Mamma skulle ner och påskhandla idag nu på kvällen men idioterna på resebolaget som vi ska åka med hade ju dragit dubbelt av kostnaden men det går att fixa.. men iaf så kunde vi då inte köpa nått och jag skulle göra en superlyxig och god tårta ju.. aja.. får göra det när jag kommer hem imorgon :D

Ingen ideé att lägga ner massa energi och bli sur som det inte är värt.

Idag på elevens val såg vi på en skitläskig film :s Det var Jocke som hade med den.. och det var typ BARA jag som var livrädd :s
Fick panikattacker HELA TIDEN! :(
Men iaf.. nu vill jag göra te och bara chilla lite :D
Ska skriva lite dagbok och sånt skoj senare också ;)
Min dagbok är superfin :D
Chattar med Clara på msn nu .. hehe.., vi har Fina profilbilder^^
Hennes:

Min:


haha.. ibland känner man sig så söt :p
Postat av: clara

Åh GUUUD vad FUL jag är x(

Till alla: Jag ser inte ut som ett miffo irl :o

2011-04-21 | 16:33:06
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: