2011-04-12
16:05:41

Mina kläder från H&M :D<33

WIIHOO!!
Mamma har fått ett sms från posten att mina H&M kläder äntligen är här!!! :D<3
Så innan maten sticker jag och mamma ner och hämtar mitt älskade paket med kläder ;)<3
Kommer förmodligen visa lite olika styles här på bloggen :D<3

Är sur för att det inte är så fint väder idag:( Det blir inte att lägga sig ute på terassen som igår inte. Idag blir det datan, plugga och masa för alla om mina kläder ^_^

Men nu är det bara 23 dagar kvar tills jag och mamma sticker till Stockholm och träffar mina goa älskade sysslingar Jojjo och Ullis!! Och bara 45 dagar till Cypern... inte SÅÅÅ länge igentligen ;)<3 Sitter här med allmenackan och räknar ut det x)<3

Idag på skolan har dagen varit helt okej. Ganska chill ändå.. blev sjukt sur på nån men aja... I'm over it c:

Postat av: clara

och vet du vad som är bra?

Jag var sur på dig för du köpte den klänningen jag ville ha, men kom på att jag faktiskt inte vill ha den haha :)<33

2011-04-12 | 18:22:58
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: