2011-04-05
07:30:40

Morgon :o<3

Nu sitter jag i köket och väntar på att te:t ska brygga klart .. vilket det gjorde nu.., fan! :o
Men bror min och mamma är inte riktigt klara med sitt och så.. ;)<3
men när jag kommer hem sen så blir det nog en massa bilder förhoppningsvis eftersom jag inte laddat upp bilderna från lördagen ännu xD
<3
Jag är alltid så seg *host*
Idag är det en låång jobbig dag :(
Först har vi kort mentorträff (och jag ska få tbx mina ledighetslappar)
Sen har vi engelska
svenska
so
hemkunskap

Men dagen känns kort på nått vis iaf :D
De närmaste dagarna kommer det inte vara någon vidare bra uppdatering i bloggen eftersom jag har soprov på torsdag.. eller var det fredag ? Hmm..<3
Men iaf... Och måste plugga extremt myxket till det som ni förhoppningsvis förstår.

men nu ska jag fixa lite mer med frukost.
Puss och hej!<33
Postat av: Erika

I want to say - thank you for this!

2011-06-08 | 12:01:48
URL: http://erika.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: