2011-04-21
15:47:11

påååååskloooov!! :D<3

YES!! Finally så har man lov nu :D
Jag har nyss gjort en kladdkaka smet som sen ska in i ugnen..när den är ledig ^^
Och sedan blir det att dekorera den fint :D
Gillar sånt där mysigt ;)
Hehe..
aja.. gött med lov nu iaf:) RIKTIGT SKÖNT! På lördag sticker vi ner till farmor och farfar och firar där också:D Sen idag så kommer mormor och min morbror.
Så mysigt med påsken tycker jag c:
När man var mindre klädde man ut sig till påskkärring eller nått och delade ut påskbrev. Nu är det bara stämningen som är lite kul tycker jag :D<3
Men ja... hoppas alla har det lika bra som jag<:
Puss
Det är sjukt att någon har målat denna! Bloggnamnet står på teckningen...
Postat av: clara

Önska att jag kunde rita så bra! :D

2011-04-22 | 13:36:04
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: