2011-04-23
19:20:44

Prinskorvar smakar som himlen!!

Det var lite prinskorvar kvar sen julbrdet här som jag suttit och smaskat på och det är ju såååå gott!!
Blir helt besatt. hehe, desutom gör MIN farmor de goaste köttbullarna som existerar!! o.O
Hehe..
Men åhh!! Är så sur på mig själv för ett tag så målade jag verkligen HELA TIDEN och nu står det helt still i huvudet på mig! :( Jag trodde att jag skulle kunna tänka bättre här och att det skulle gå igen men det gör det verkligen inte :( Hoppas verkligen att det blir bättre i Cypern eller nått...
Men nu är det bara 1 månad och 4 dagar kvar tills vi sticker :D Och bara 13 dagar tills vi (jag och mamma) sticker till Stockholm om jag tänkt helt rätt..
Och vet ni vad?!!? Mina älskligar jojjo och Ullis är i France nu!! :o<3
Ser fram emot att träffa dem <33
Så det 5 maj och framåt blir det förmodligen inte såndär lysnade uppdatering heller^^
Hehe..
Men iaf.. Det blir nog bra.
På ett sätt så längtar jag till skolan igen för att träffa.. en viss person.. Hihi<33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: