2011-04-26
12:35:44

Red ball 2!

Sitter och nördar red ball 2 nu! :) Men fatta vad jag är trött på bana 11 för den där fyrkanten (bara de som spelar fattar :p) trillar alltid av! :(
Men jag har faktist slutat bita på mina naglar nu.. han inte bitit på 1 och en halv vecka och eftersom jag är van att bita varge dag så är det rätt stort..
Haha..
Nej men idag ska vi äta så sjukt god mat!! Bakad botatis med räkröra, kycklingvingar och sånt!! HALELUJAH!!
Haha.. men igår kom mina sysslingar hem från Frankrike där de hälsade på sin syster Emi<333
Men nu ska jag nog ta nått och äta och sen se på Beck (Me like! :D)<3
Postat av: Moa

Svar: Okej gör vad du vill ,men det är inte bra att sola med brun utan sol , för då får man aldrig färg. Det händer mig hela tiden , så därför har jag slutat med det :p

2011-04-26 | 14:55:34
URL: http://thefashionicon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: