2011-04-24
09:49:54

Shoppa! :D

Berättade jag att jag köpte en ny bikini igår? Haha.. men iaf, idag ska jag ner och köpa lite också.. hoppas jag! :p
Jag var astrött hela kvällen igår så gick och lade mig vid 11 tiden..
Men åhh... nu hör jag mamma sjunga nån "dadah zumba" grej.. alla skrattar åt henne..
Jaja... hon är som hon är x) Nej men hon är go! <3

Jag gillar stämningen här hos f&f (förkortning för farmor och farfar)
Det är så mysigt liksom :D
Idag vill jag köpa en till solotidning.. den där nya: SoloMode! :)
Men ja.. har igentligen inte sådär asmkt att skriva om..
Igår tänkte jag köpa löshår som var preci i min färg och såg asbra ut och allt men jag ska ju fära håret om typ nån månad och det kostade nästan 300 kr och då är det lika bra att skita i det liksom... Dessutom är det ju plast så man kan ju liksom inte göra så mycket med det liksom..
Men jaja..

Till vännerna: Om ni har skickat sms till mig och inte får svar föresten så beror det på att de försöker skickas men som ni vet så är min mobil lite retarded och ja.. det går inte som jag vill! :(
Men af...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: