2011-04-18
21:25:09

Skriver om kärlek!

Jag fick sån lust att skriva om kärlek.. känner det verkligen i HELA kroppen nu!

För vissa betyder kärlek; hångel, ligga (förlåt men faktist), hålla hand osv osv..
Kärlek för MIG är en viss känsla. Inte något man gör. Man kan ju vara hur "kär" som helst och inte bli älskad tillbaka!?
Jag är kär nu...en jobbig känsla.. ska jag vara ärlig? Jag avskyr känslan. Blir man gillad tillbaka... klart det är kul då.. men den där känslan. Pirr i magen, bli nervös och tro att man ska falla såfort man ser personen.. NEJ NEJ NEJ!
Finns det något "kul" med den känslan?
Jag gillar den inte..
Men ändå.. Jag ser in i folks ögon, det jag vet gillar varandra och ser hur deras ögon glittrar på ett visst sätt.. de ser alltid så lyckliga ut. Glada och verkligen KÄRA ut hela tiden. Oavsett om de är med personen eller inte.
Syns det i mina ögonen när jag gillar någon. Kan personen ifråga veta att jag verkligen gillar han? Vet han liksom.?
Igentligen..

hade lust att skriva av mig.. nu fick jag det! :)
Postat av: Kajsa

Bra skrivet

Kommenttera min blogg :)

2011-04-19 | 19:33:28
URL: http://strandkajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: