2011-04-11
16:25:23

Skvallerblogg om MIN skola?

Öhhmm.. Det har varit nån tönt på vår skola (troligtvis i 7an och en tjej) som skapat en gossipblogg om vilka fester som är, vilka som är tsm, och massa.
Den blev polisanmäld och borttagen...
Sjukt vad folk måste lägga sig i andras liv så eftersom det var bilder på de som var tsm och massa.
Jag har nog en aning om vem det kan vara men :s

Iaf.. idag har det varit en bra dag! :D Solen får mig på så sjukt bra humör asså. Blir så sjukt glad.
Ola tvingar mig lyssnar på "Backstreet boys" dock :s
Hehe..

Men nu är det Paramore som gäller igen! HALELUJAH!;)<3
Hihi<33

Efter att vi slutat skolan 13:50 så låg jag, Moa, och Carro en liten stund och solade i det FINA vädret fram till 15 tiden och så:)<3
Sen kom Maja och lisa också och var med :)
Sen när klockan var tre och ef slutade så kom Anton och Albin också och vi pratade typ.. 5 min innan jag och Moa skulle med bussen :)<3
Sen har jag inte gjort så mycket :)<3

Ikväll är det zumba igen!! :D<333
ÄÄÄLSKAR DET!! :o<3

Men skriver kanske nått mer sen..

Puss och kram♥

PS! Denna veckan ska mina kläder från H&M komma :D<33 LÄÄNGTAR VERKLIGEN!:o<3
En av de tidigare bilderna i bloggen.. ska nog klippa sån lugg nån gång.. ÄLSKAR DEN SJUK MKT!! men blir nog till hösten isf för det är gôtt att ha allt hår i toffs eller bulle nu när det är så varmt :o<333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: