2011-04-13
07:39:39

Snart är det dags för skola!! :3

Okej.. ny dag, nya bekymmer :D
Nejdå men asså igår kom mina kläder från H&M som jag tror jag har sagt typ.. 100 ggr.. kan faktist stämma x)
Men asså idag har jag en uotfit som består av: underkläder (hahha ;D) , nylonstrunpbyxor, jenasshorts (mina första i HELA mitt liv.. har liksom aldrig passat förr men äntligen!! Nu jävlar har jag gått ner asså <33 , en randig topp, en cardigan!:)
Ganska nöjd med looken faktist :)
Men asså de¨t blir lite halvtaskiga bilder på outfiten eftersom kameran har heeelt slut på batteri och aa... när man tar med datorn så tas bilderna direkt :( Buuhuu... kunde ju bäntat typ några sek.. eller som min mobil och vänta ett par minuter innan bilden tas... WIIHOO.., lucky me:3
Haha... nej men blir slut på inlägget nu för MÅSTE springa och hämta laddaren asså :o


och sen denna bara för att jag av nån anledning gillar denna :)
 ska nog ha mössan på bilden idag också  <:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: