2011-04-22
13:51:24

Sol, älskade sol!!<3

Nu ligger jag ute och solar. Har legat ungefär en och enhalv timme :) Blir att ligga en låång stund till ;) Ska verkligen se till att vara ute nu så att jag blir brun i spanien ;)<3
Hahah..<3
ikväll kommer jag gå runt och bara.. har jag fått färg, har jag fått färg?" hela kvällen x)
Men jaja..
Lyssnar på Paramore och sånt..
Det är verkligen bäst för vi hade tydligen en strömhär ute så jag stoppade i laddaren till datorn där så nu har jag en dator med musik som jag kan njuta till :D
MOWHAHAH!!
Imorgon drar vi till farmor och farfar och stannar där tills på måndag:)

Vill verkligen grilla ikväll... så sjukt gott :D<33
Postat av: clara

Jaha så du ska till Spanien nu? Haha, du mena cypern va?

2011-04-22 | 21:46:24
URL: http://clariizz.blogg.se/
Postat av: dinemilie <3

älskar bilden!

2011-04-23 | 16:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: