2011-04-17
17:17:42

Solat, trööött :s

Jag försökte skriva ett inlägg imorse men det publicerades dock inte :(
men idag har det vart en ganska chill dag.. men så oerhört trött!! :I
Men asså.. var först i kyrkan men det var inte så många där men sen så köpte jag en fridatidning och lite tuggemie och så men sen har jag och Ola legat ute och "stekt" (haha.. solat) lite men ja.. brun blev jag inte. Ola har sveriges fetaste bondbränna asså ;) Vill ha det för då ser folk skillnad!!! :o<3
Men iaf.. sen har jag bara varit inne och så:)<3

Som ni ser så bytte jag helt design igår eftersom det var ett tag sedan och jag är ganska nöjd men det känns som om det är NÅGOT som jag inte kan sätta fingret på.., som känns.. fel på något sätt..
Hmm.. vet inte vad liksom :s
Men jaja..
 hahaha.. det är meningen att jag ska se vinögd ut :p<33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: