2011-04-30
14:13:17

Sommarvik!! :D

Gick till sommarvik och köpte glass förut och där jag mötte jag Emma och Julia - som jobbade i detta fina vädret - som jag stod och snackade med ett tag innan jag gick hem igen :) Sen satt jag ute en stund och bara ja..

Aww.. blev så glad imorse för vid halv 10 typ vaknade jag av att mamma stod och sjöng och hade kommit in med frukost på sängen till mig!<33 Jag har världens gulligaste mamma asså!!<3333
Men iaf så satt vi i mamma och pappas säng och bara myste och sen gjorde jag mig iordning och ja..
mitt läppbalsam som jag använder VARGE dag! :)<3
hahah..iband är jag så sjukt tuff^^

Bara 5 dagar kvar tills jag träffar Jojjo och Ullis nu!! LÄÄNGTAR!!! <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: