2011-04-08
08:00:52

Sovmorgon!! :D

Idag har jag sovmorgon för vi har ingen franska.. 1 problem.. Jag orkar verkligen inte sova x)
Men jag drar till skolan typ 20 i 9 eller nått så jag kommer fram i tid till bilden som börjar 1 timme senare då xD
Haha..
Men jag måste fixa lite typ med badkläder och sånt för vi har äntligen bad igen .. Jag älskar bad!!
Jag längtar tills den 5 maj... på Jennies födelsedag(!!) för då sticker jag till Stockholm. Jag får väll säga hejdå till Moa några dagar innan hon ska till Spanien :D

Men iaf.. I Stockholm träffar jag mina älsklingar Jojjo och Ullis och jag ska va hos dem fram till söndagen :)
Ska iaf bli sjukt jävla roligt :o<3

Men nu blir det att kolla runt lite på internet.. och vem vet.. kanste ett till inlägg? :o<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: