2011-04-15
21:27:48

Stackars mitt högra öga! :(

Tycker verkligen synd om mitt öga!!
Jag kommer till franskan och i mitten av lektionen så måste jag gå till toaletten för mitt öga svider så in i helvete (hehe..oops :o). Det visar sig att jag fått TRE ögonfransar i ögat varav 1 i pupilern så ja.. det gjorde ont :s
Sen under dagen får jag först grus i ögat så det gör ONT och sen råkar jag beta mig i ögat i slutet av dagen och gissa vad som hände nyss när jag satt och målade!?!
Den nyvässade pennan kommer MITT I ÖGAT!! Så mitt öga har en röd fläck på sig nu som SVIIIDER!!!

Inte kul! :(
Men iaf... ikväll har det varit en chill dag .. (OHH YEAH!! :D)

Postat av: clara

Haha, låter så likt dig lisa :P

kan vi typ va ngn gång i helgen??? har inte setts sen lima typ? <33

godnatt :P

2011-04-15 | 22:04:57
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: