2011-04-19
19:21:20

Tröööött!!

Såfort jag kommer hem från skolan är jag alltid trött as hell :s
INTE KUL!!
men iaf.. eftersom det var så varmt så tog jag med mig några block, en bra bok och en madrass och lade mig vid det soligaste stället vid huset - Olas terass ^_^
Sen kom pappa hem och sa att han skulle dra till årjäng. Jag ville hänga med för supersugen på en ny Solo tidning så det fick det bli och sen var jag tvungen att ta in alltihopa från terassen eftersom det blev regn (BUUHUU!!) och sen när jag tagit in allt igen blev det fint väder igen.. Känns som att sånt enbart händer mig^^
Nej men sen pallade jag inte gå ut igen så satte på tvn i mitt rum och läste och så :D
Men ja.. nu sitter jag här.. är trött och vill igentligen bara sova men nejnejnej!! Jag ska ju se på Big Brother vid tio så det går icke :D
<3
Men ja.. nu ska jag ändra en del på deisgnen.. blev inte såå nöjd för det gula ser lite skumt ut tyvärr :c

Vilken hårfärg gillar ni bäst av dessa.. den rödacktiga eller mörkbruna ?:)<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: