2011-04-12
21:35:02

Trött... neee?

Asså det är helt sjukt!! Jag brukar alltid somna efter BB (Big Brother) eller Jersey Shore men nu.. jag är verkligen trött som ett as (haha.. fick det från Claras Blogg :p) Men asså shiit.. jobbigt as hell iaf :s
Jag vill vara vaken.., ha på mig mina nya shorts.., jeansshorts och allt det så länge som möjligt ju!

Men iaf... Asså jag tycker att mitt hår har blivit sjuukt mycket bättre sen jag började använda mitt favvoshampoo som luktar.. KOKOS!!<33
Men asså håret lägger sig aldrig platt intill utan blir stort och tjockt som jag vill ha det ;D<3
WIIHUU !!!
Imorgon är det skolan igen.. Ganska kul väll? Haha.. neee., eller? Jag har igentligen ingenting emot skolan. Det är typ där jag träffar vännerna. Pallar bara inte upp på morgonen :p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: