2011-08-15
20:20:42

-.-'

Några saker som INTE är bra:
jag har bara 8 unika besökare idag
min statestik sänks HELA tiden.. (för varge dag)
Jag är beroende av sims
Jag har snart slut på pengar på mobilen
jag vill shoppa
jag drömde en mardröm inatt som gjorde så att jag inte kunde somna på aslänge och det får jag skit för nu
Båda mina gigantiska muggar är lortiga så jag kan inte dricka te (de är i diskmaskinen)
Jag vill hyra film
Vår dator är seg
Mina "favorit"strumpbyxor är heeelt isönder tack vare att jag var idiot förut och drog sönder dem när det var ett hål i dem^^
Jag klagar supermkt för småsaker nu men kan heller inte sluta..

Några saker som ÄR bra:
Jag är supertacksam över de läsarna jag faktiskt har
Jag kommer umgås med Clara (och A-I) fram tills torsdag
Om 10 dagar är det The Ark konsert
Jag äter kantarellsmörgås
jag kommer troligtvis få en egen dator i jul eller födelsedagspresent
Det regnar
Vädret påminner om hösten
Om 10 dagar ska jag till göteborg och då kan jag troligtvis shoppa lite till innan the ark konserten
Jag missar ung halva skoldagen om 10 dagar (mkt händer om 10 dagar xp)
Jag äger the sims spelet så jag kan nästan spela det när jag vill! :D

Hehe.. kände bara för att göra en lista.. Clara gjorde det så härmas lite, hääärmapa som jag är :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: