2011-08-22
09:49:14

Mitt sommarlov?

jag vaknade tio i nio idag så det är väl bra? Imorgon börjar skolan, sista dagen på sommarlovet och vad ska jag göra?.. jag ska troligtvis baka bröd och sedan även plocka yttligare lite på rummet. Albin har börjat skolan idag.. MOWHAHA! Men jag tvivlar på att han har många lektioner... Men jaja.
Så, ska jag ta en liten tillbakablick under sommarlovet, vad har hänt?;

Det började med att Jojjo och Ullis var här och vi hade sjukt kul!!<3
Sedan var det ju så att jag och Clara gick på kyrkerud och målade lite..
hehe, vi hade kul och allt men en dag tror jag att det blev en aning mkt för oss x) .. (ja Clara, jag letade verkligen efter en fulare bild på oss men jag tror att den här .. ja, tog priset xo )
Sen så blev det mamma och pappas 50årsfest då det var riktigt otroligt kul!!
Sen stack jag med Ullis till mellanmon och var där ett tag och sedan, den 12/7 så åkte jag, mamma, Ullis och Kerstin till Göteborg och shoppade, var på Liseberg i 12 timmar och så :p
Något på den 20 stack jag, mamma och pappa till Hållö och var där i några dagar och enligt mig så .. sög det där eftersom jag var sjuk med ögoninflamation och hela paketet..
Och efter Hållö åkte vi till farmor och farfar och gick på Rix Fm festivalen!! :D YIIHOO
Sen är vi inne i augusti, då jag träffade Ullis och Jojjo ett par dagar (riktigt trevligt!!) och sen har jag faktiskt, nästan bara chillat :p


Men så kommer dagen imorrn då jag har en heel termin att bara slita i.. med höstlov förståss :p Men ja, ni får ha det bra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: