2011-08-03
10:37:29

13

REDAN idag så har 13 nya besökare kikat in. Häromdagen var det 63 NYA besökare här och jag vill verkligen tacka er som läser min blogg. Jag vet att jag skriver om tråkiga saker ibland och är allmänt flummig vilket jag kanske borde lugna ner på men jag skriver iaf :D
Idag ska jag försöka spela lite mer piano och sen ska jag nog ligga ute och sola. Jag är en asfin sommarklänning enligt mig. Älskar den! Köpt på Gina Tricot i Trollhättan och ja, ni har sett den förr.
Men jaja.., jag kan visa gammal bild på den så slipper jag ta ny.. är alldles för lat och känns skumt och göra sånt när det finns andra i rummet ^^
Haha..
Om 22 dagar är det.. THE ARK konsert! Och ja.. skolan 2 dagar innan det :o
Men puss på er.
Hahahaha! Var tvungen att lägga upp denna bilden! HAHA, men där har jag bla klänningen på mig x)
Och ja.. 2 andra bilder.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: