2011-08-10
00:33:43

Ajj! Datorn = äckligt varm!

Ja, mina ben gör ont för att det bränner. Och jag kan inte lägga den på sängen för vill inte riskera att det börjar brinna eller nått.. men vår lilla dator börjar bara bli pansionär :/
Aja.. här kommer bilder av mig och Clara :)
aww..sötis :D
okej, undantag.. denna bild är tagen dagen innan de andra bilderna men älskar den!
Haha x)
de röda naglarna är mina .. nej, mina lösnaglar men anyway.. och de blåa är Claras
haha
cute, huu?
Lisa goes big foot o.O

OMG! Min mördarblick ._.
Clara tog min mobil och gav den inte till mig. Jag blev sur! >.<


ALLA bilder är tagna av mig eller Clara med min mobil! Clara hade inte med sin underbara systemkamera så det fick bli såhär. Den som kopierar förbannar jag (alla utom clara eftersom hon äger dessa bilder lika mkt som jag gör..)
Hoppas ni gillade detta :D
Postat av: Moa Sandberg

älskar era kappor !

vart har ni köpt dom ? :)

2011-08-12 | 11:12:13
URL: http://ttwip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: