2011-08-10
12:25:10

AJJJJJJJJ

Jag och Ola såg på tour de france (okej, har ingen aning om hur det stavas..) och då var det en som ramlade och då var det typ 3 som åkte över hans BEN och trillade över han!!! Jag bara GAAAAH!! Ola började skratta åt mig ._.
Eftersom han höll på med cykling förr så har det tydligen hänt han också. Så jag vill aldrig bli elitcyklare..okej, jag har superstor chans också?? ^^ haha.. men jaja
Jag ska sysla med nått mindre farligt och mindre smärtsamt.. RITA!! :D
Postat av: sweetmojja

Jag gillar din blogg. Mycket bilder :)

Men headern kunde vara lite roligare.

2011-08-10 | 13:23:28
URL: http://onlyma.myshowroom.se
Postat av: GodisDrottningen @ gsm

Din blogg i sig är ju helt okej. Du skriver om din vardag, kompisar osv. Du kanske skulle kunna skriva om något speciellt som intresserar dig? Så får du en egen modell på bloggen liksom :P Bakgrunden på bloggen är härlig, mjuk. Men headern kunde vara roligare, och mer intressant.

2011-08-10 | 13:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: