2011-08-07
14:44:58

Clara

Nu sitter jag och clara på mitt rum :)
Förut var vi i kyrkan på en välsignelse för lille Jonah. Det kom tårar, det var så fint<3
Men sen skulle jag och Clara fika på huset på strand hade vi tänkt men det var såklart stängt!-.- Jag trodde det var öppet fredag-söndag men det var bara öppet fredag-lördag! -.-
Aja.., vi åkte hem istellet och tog varsin halva av en chokladboll (som var ganska stor o.O) och en kopp vaniljte medans vi såg på första Twilightfilmen! :)
Minns tiden då jag var beroende och nyss hade fått första filmen. Såg det 21 ggr på 3 dagar x) Haha.. tider det!
Aja, nu kollar vi igenom H&M katalogen och visar lite saker för varandra :D

idag ska vi äta chinamat! :D WOHO! Pappa lagar nu c: Det blir ris, kyckling (lite spicy tror jag) med sötsur sås. Me like!
Haha.. okej.

Vad tycker ni om min nya design föresten? Bättre före eller efter?

Haha..okej, jag vet..jag såg helt störd ut på båda bilderna och det ÄR dålig bildkvalitet.
Vi kanske borde gå ut och ta lite bättre bilder..tycker ni inte det va?
Postat av: a-i

finare design nu. :P

2011-08-07 | 15:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: