2011-08-27
22:37:17

Damernas dektektivbyrå! :D

Nu sitter jag, mamma och pappa och ser på DDB! Älskar det verkligen! :D Heh.. Men förut fixade jag fruktsallad och sånt. MUMSIIIGT!
Imorgon ska vi till sporthallen i T-fors för maja ska ta konfirmation och sen ska vi till Västsäters och sen drar vi till Maja så tror inte att det blir så bra uppdatering imorgon .. 
 
OMG DU SER DET HÄR CLARA; KOMMER DU T SPORTHALLEN IMORRN DÅ?

Sen vill jag även säga det att den 3dje bilden på The Ark bilderna är tydligen inte tagen av Clara utan kommer från The Arks hemsida eller nått :)
Så att jag inte ljuger eller gör den som faktiskt tagit bilden sur, det vill man ju inte :)
Men nu ska jag se på filmen! <3

haha, förut kollade jag på skärmen (när den var svart) och gjorde nån grej med mina läppar så de såg gigantiska ut och sen fick jag inte tbx den helt men nästan.. typ :p
Hehe..
heh.. jag är störd, ingentligen fattar jag inte varför jag tog bilderna men vad spelar det för roll? :o

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: