2011-08-07
23:16:16

Den här datorn går i konkurs snart.. det blir pansionerad! -.-

aa, eftersom det tog ca 15 minuter för den att LOGGA IN på bloggen nu.. härligt mitt liv är.. DATANÖRD! :o
Iaf, den är ashet och ja.. förut stängdes den av!-.-
Men men.. jag borde väll klara mig? Okej..
Ska nog snart sova, eller så svimmar jag nog snart eftersom datorn är så sjukt varm så den har liksom hettat upp mitt rum så in i H o.O

Jag har börjat få asont i ryggen igen! :( Iavsett om jag sitter rakryggad eller böjd, står eller sitter så får jag ont nu.. tänk så blir det en operation i höst som läkaren pratade om..
Vet ni, att jag och mamma ska till optiker snart nån gång och kolla upp min syn för när jag ser på tv ibland (med text) så gör ögonen ont och det liksom blir suddigare och ibland kan det hända samma sak när jags er på nått på längre håll..)
Men det gör inget om jag skulle få glasögon eftersom jag VILL ha det! Sjukt snyggt.. och det känns så falskt och ha det om man inte behöver det ..
Aja.. puss och kram. Snart godnatt men först ska jag göra ett annat inlägg med bildbomb av det jag o clara fotade förut :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: