2011-08-10
12:08:11

Det här händer bara inte! :'(

Hoppas verkligen att alla är lika ledsna som jag är idag.. okej nej det hoppas jag inte men jag vill att ni ska be för mig nu! typ.
Jag har nämligen börjat få ögoninflamation IGEN!! Eller mitt öga är ganska svulletoch det är rött... jag gillar inte det här. Men som tur är så gör det inte ont som sist.
Men det blir att knarka ögondropp idag och dricka te och så att min tunga bränns :D Men jaja, det regnar ute så det gör antagligen inte så supermkt...Men ärligt talat. Varför hatar alla regn??
Igentligen. Jag har ingt emot det, jag tycker det är myyyys. Sitta och skriva/rita med tända ljus och bara ja.. mysa. Som igår när det blixtrade hur mkt som helst så gjorde jag det. Och inte mig emot..
Om man säger att man gillar hösten så måste man alltid försvara sig men om man säger sommaren så är det ingen som undrar. Tycker bara att det är allmänt skumt igentligen... eftersom jag gillar hösten! Oavsett.. fasst antar att folk bara vill veta..?
Men jaja..
Sitter nu invirad i en filt, min favorittubhalsduk och linne och shorts :D Yeyeye..
Idag kommer Clara hem föresten. Om jag blir bättre tills imorrn så ska jag va med henne! <3
Haha... mina BLEKA ben :D Detta var i slutet på april eller början på maj.. påsklovet. Det var HUR varmt som helst!! o.O
Hoppas det inte är nån som inte kan kolla på fötter som läser min blogg. Förlåt isf :(

Postat av: Antonya @ gsm

jag tycker din blogg är fin. Jag har föjlt den ett par dagar, innan du gjorde om den och jag tycker att den är MYCKET finare nu. Men du borde ha lite mer personlig header. men bakgrunden gör en lugn och jag älskar teckenskriften du har. Det du skriver om är din vardag och det gillar jag. Det är kul att du liksom är medveten om att du tar egobilder och så.

2011-08-10 | 13:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: