2011-08-13
23:18:42

Det sjunker snabbt och mkt

Statestiken ligger lågt nu. Idag har jar "bara" haft 13 unika besökare... här om dagen hade jag ju nästan 100! :)
Jag sycker att vi ska försöka puffa upp den lite nu ;)

Förut fyllde jag min nya mugg till toppen med te - och den blev skiittung - och sen såg jag på "My life as Liz" och i reklamerna på "Wild child". Sen såg jag på "Jersey shore" :) Älskar det! <3

Imorgon ska jag och mamma på någon konsert någonstans ;) Kmr inte ihåg vart det var eller vem det var men haha x) Han som kom 2a i körslaget förra året om någon vet vem det är?? Själv har jag ingen aning!
Så jag ska ha mina nya skor på mig då!! PREMIÄRANDVÄNDNING! :D Det är ju kväll då så det blir förhoppningsvis lite kallt.. även om det är innomhus x) Hehe.. Men jag visar väll outfit ellet något :D
Tror jag vet precis vad jag ska ha faktiskt x) Eller nej, inte toppen... hmm. Jag vet att jag har massa saker men sen när jag väl ska sätta på mig sakerna så blir det helt stopp i huvudet på mig. Och oftast är det svårast med kjolar och överdelar. Så det är synd men det blir ofta jeggins då.. -.- Så därför har jag ett rätt värdelöst mål inför hösten: andvända tights så ofta som möjligt! Okej, vissa dagar kanske jag kommer frysa ihjäl men ärligt talat. Under de timmarna jag är i skolan så är jag typ utomhus.. Max 10-20 minuter om dagen. Iaf på hösten/vintern..

Jag känner mig dum som säger det, och känner på mig att jag kommer få rätt mkt skit för det men; jag LÄNGTAR faktiskt lite till skolan!! Inte bara för att träffa kompisarna utan få in allt i ett "system" igen.. känns som om jag bara plöjer igenom dagarna annars av INGENTING! Jag bara är. Asså verkligen! Haha.. jag längtar till tro det eller ej, MATTEN! Kanske för att jag satt med så sköna personer hela tiden. Caroline satt alltid framför mig x) Var så avundsjuk för att hon kladdade ner sin skrivbok så snyggt.. heh. Sen flyttade matteläraren på alla och då ville jag inte mer. Men jag jobbade nog bättre. Okej, jag får detta att låta som att det var typ tuuusen år sedan när det igentligen var typ.. 2 månader sedan x) haha.. men jag längtar bara liksom.
Längtar inte ni, inte ens liite? <3

Godnatt allihopa :)
Postat av: clara

jag har ngn störd längtan efter läxor -.-

det får jag ta skit för när dom kommer...:o

2011-08-14 | 11:04:59
URL: http://clariizz.blogg.se/
Postat av: a-i

okej bara liiiiiite. Fast kommer gå med världens uslaste klass bara EN tjej som är schysst på riktigt.

2011-08-14 | 11:15:02
Postat av: Mynnie

jag längtar också till skolan :D

2011-08-14 | 11:31:37
URL: http://mynnie.blogg.se/
Postat av: Mynnie

jag längtar också till skolan :D

2011-08-14 | 11:31:38
URL: http://mynnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: