2011-08-23
23:32:22

Dream

Jag sitter här i min sköna säng kollar lite på skoshoppen brandos.se och drömmer lite om skor :o Hehe.. jag är så extremt shoppingsugen. Men eftersom vi ska åka 10 minuter innan skolan slutar till Göteborg på torsdag så kommer vi troligen inte hinna shoppa :(
men jag och mami har bestämt att på fredag isf så ska jag ta bussen t t-fors efter skolan och köpa det jag skulle!:D Men bara om vi inte har tid åt det på torsdag då :p JAG ÄR SÅÅÅ TAGGAD!
men iaf, skor var det ja.. Jag har sett massa läckra skor och jag vet inte riktigt varför men jag föll för ett par och sen precis bredvid var det ett annat par skor som minst var lika snygga!! :o
De här orange/bruna skorna är så sjukt äckligt jäkla snygga tkr jag!! Föll för dem direkt.. Men såklart ligger de på kostnaden: 1549:- ..
Denna.., jag kunde inte fixa en bild med 2 skor för det hade inte suiten fixat än :/ Men jaja... tyckte denna var jädrigt snygg den också. SKOR!! om de ändå bara skulle kosta sisådär 1300 kr mindre...
hehe.. denna skon låg iaf på: 1649 kr
VARFÖR SKA ALLT VARA SÅ DYRT HÄR I VÄRLDEN??? :(
Seriöst, gå in och kolla på hemsidan om ni är shoppingsugna på skor nån gång.. det botar lite fast sen blossar den upp ännu mer men man måste väl få sukta lite efter vissa saker??

OJ, herre gud! Klockan är halv tolv och jag ska upp vid 7.. åhh längtar tills på fredag för då kan jag sova till... 8 typ :D YEYEYE!
Men liiite till kan jag väl ändå vara uppe kanske..?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: