2011-08-05
21:24:05

Dricker te ur favoritmuggen

Hihi, fick koppen av Maja i vintras (julklapp ni vet ;) ) Älskar den muggen iaf<3
Men ja, här kommer 2 bilder på den så får ni se hur gigantissk den är dessutom :D
(haha..kolla mitt fejs bakom o.O )

Ja.., nu ser jag på Smalville och pappa kom nyss hem :)Jag sitter med min nya halsduk och bara myyyyyseeer!
Hihi.., kommentera sötnosar. Jag vet att ni kollar bloggen men ni är bara blyga ;)
Postat av: clara

jag kommenterar :)

Hur bytte du teckensnitt på bloggen? Jag måste verkligen ändra design är SÅÅÅÅ sjukt trött på min tråkiga!!

Jag kmr hem på torsdag men kan vi va på typ freda, lörda lr ngt? ´kmr du på barnvälsingnelsen imorrn??:) d gör jag ^^

2011-08-06 | 17:22:21
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: