2011-08-15
07:52:16

Dröm som trängde sig in i mitt huvud

Inatt drömde jag en sjukt hemsk dröm.. Jag drömde att jag levde en 10årig flickas liv vars mamma var alkis samt pyroman. En dag hade flickan - "jag" kommit hem från skolan och mamman hade låtsas tuppat av på golvet.
Då hör jag hur min mamma (riktiga) säger att detta är det hemskaste i filmen, jag frågar vad som händer men då får jag se allt. När flickan - som igentligen vet att mamman bara låtsas - ska vara vänlig iaf och hämta vatten så drar mamman ner henne på golvet och säger at hon faktiskt kan göra sånt själv.. Istellet för att hämta vatten då så tar hon självmord genom att tända eld på huset och ""jag" tar mig inte ut..

Jag vaknade och var livrädd! Jag gick in till mamma och pappa för att sova där (eftersom pappa ändå skulle upp och jobba 10 minuter senare) men jag klarade inte av att sova så jag skölde mitt ansikte med vatten och gick tillbaka till mitt rum och läste några sidor tills jag helt enkelt somnade. Ganska skönt men mamman och dottern var med på något hörn iaf i den nya drömmen.

Jaja, idag ska Clara och A-I komma hit, det är andledningen till att jag är uppe så tidigt. Vi ska se på sommarlovsmorgon! YEAH!!! Och jag ska fixa frukost och så :)
Men ni får ha det så bra nu. Trevlig morgon och så.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: