2011-08-09
11:47:33

:)

Godmorgon solstrålar! :)

Nu sitter jag och kollar på nått pogram på tvn. Rätt dåligt dock..
Aja. Idag ska jag baka bröd och sånt :) Käna lite pengar innan The Ark konserten och så :D
Igår på kvällen hyrde vi film och då kom Albin, Sofia, Jesper A och Stefan förbi när de var ute och "svettades" som de sa ^^ haha..
Vi pratade lite och så :D
Sen så kollade jag klart på filmen. Ganska bra faktiskt.. Kommer inte ihåg vad den hette men.. Achton Kutcher och åhh.. gärnstopp..kommer inte på vad hon heter, var med iaf :D
Ni fattar vilken film huu? haha.
men iaf så handlade den om några som var KK och sen fick de starkare känslor typ ^^ Hehe.. vist låter den intressant?? Aja, den var faktiskt bra :)
Den var fin liksom för tjejen.. (Hon var med i black swan) hade aldrig haft ett riktigt förhållande och var rädd att bli sviken hela tiden.. aja.
Jag skrev inte så mkt igår va, om någonting alls? Ber om ursäkt för det men jag blev så sugen så jag läste Twiligt - "så länge vi båda andas" hela dagen typ x) hehe.. så fin. Läste 120 sidor igår och har asmkt mer än hälften kvar o.O
Men puss på er alla fina läsare :)
Postat av: clara

Natalie portman :)

2011-08-09 | 21:05:55
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: