2011-08-13
12:07:50

Godmorgon! ♥

Jag vaknade för ca 1 timme sedan av att mamma väckte mig och hon hade bakat bullar :D Jag åt frukost och sedan blev det förmiddagsfika.. ^^
haha.
aja, idag ska jag nog sätta på mig mina shorts (hittade ett par snygga shorts på bikbok som jag var redo att ta mitt liv för.. okej nej men ändå) med hög midja och massa men nopp, hade inte råd och det fick helt enkelt inte bli så :( Men till mina shorts iaf, så får det bli någon fin topp och mina nya -älskade och anorlunda- solglasögon!! :)
Hehe.., men som A-I ville, nu visar jag er bild på min gamla..(och nya mugg) :)
ohh crap.. det står att det är 93 bilder som ska laddas upp.. det är 2!! Allt det där är bara massa random bilder som mobilen samlar på sig, ännu en andledning tills jag längtar till en systemkamera..
aja, här kommer bilderna:
min gamla :)
Min nya :)¨

Vad ska ni hitta på idag?
Postat av: a-i

Då vet jag. Ska typ va hemma. Pappa målar min säng vit och sen ska vi köpa godis :D :D xD

2011-08-13 | 15:49:33
Postat av: clara

Spela the sims. eller ja, har redan spelat det i 9 timmar i sträck så jaa det får bli en liten paus :o

2011-08-13 | 18:41:17
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: