2011-08-29
21:39:43

Godnatti! c:

Nu ska jag snart gå och lägga mig, är ganska utmattad faktiskt. Eftersom mamma är sjuk så blir det att gå till skolan imorgon så jag får sätta på mig lite mer bekvämt :) Men det blir bara mysigt, gillar att ta promenader men sist (i fredags) så blev jag skitröd i ansiktet för det blir ju så för mig när jag varit ute i typ...ljummet väder med skinnjacka, tubhalsduk mm och sen komma in i en skola som är lika varm som eld.. ja, ni fattar? dessutom så var jag en bit därifrån n'r det var typ.. 5 min kvar så ni kanske fattar varför jag blev rätt röd.. men iaf, bortsett från min hudfärg ibland så ska jag iaf gå och lägga mig snart. Först ska jag bara fixa lite saker inför skolan imorrn och se klart på "two and a half men"! x)

Jag ser föresten att det är 2 tjejer som skrivit i min frågestund. Sånt är alltid kul!! :D

Men nu får jag iaf dra mig mot sängen så godnatt allihopa och sov så gott<3
ring köpt i cypern (igentligen är den blå med guloranga "blom"aktiga saker på) Riktigt vacker iaf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: