2011-08-20
21:36:52

Haha!

Kom nyss hem ifrån aktionen ;) OMG vill jag ta och säga först. Det var tydligen 11 stycken igår på Lydias och Mathildas kräftskiva (m familj såklart) som hade sett mig dansa balett som liten så Jonathan bara: Jag har sett dig dansa balett!-.-
TREVLIGT^^ Heh.., speciellt när man vet att man var/är lika graciös som ett vattenglas..
Jaja, jag och Lydia kom på en taktik.. trodde vi! Vi tänkte att om vi satsar nästan allt i slutet på kolapåsarna så kanske folk har mindre pengar kvar men nejnejnej! Haha.. det var kul för det var typ 6 killar i min ålder (vet vilka det är och så men orkar inte skriva namn :p) och de bara 75 och jag slog dem nästan hela tiden men det var alltid nån som slog mig med :( jaja.. de fick en godispåse för 200 och mamma hade som tur var vunnit redan. YEY! :D Hihi
Men precis i början så aktionerades ett par vantar ut men de gick för typ 200 spänn så kände att det inte var nån ideé..
Iaf så gjorde jag inte av med ett enda öre idag *STOLT*. Så det blir också att ta med till Göteborg :D <3
Mamma och pappa vann ganska mkt och mormor vann lite också c: Jag fick en 20lapp av henne rar som hon är och dessutom en bokgrejs med ett ängahuvud på i silver. Det var verkligen fint! <3
Men ja... klockan är bara halv tio så vet inte riktigt vad jag ska göra.. sova känns så tidigt .. nu vet jag; det får bli siiims!! :D
Puss och kram för idag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: