2011-08-14
13:03:58

Hej på er :)

Jag vaknade 12:03 idag x) vet exakta klockslaget^^ Hehe..
Jag gick ner och duschade och rakade benen och så och sen klädde jag mig. Rätt nöjd med outfiten faktiskt :)
Men jag som sa att jag INTE skulle slösa bort min dag idag x) Hmm.. vi får se hur det blir med den saken x) Hahah.. det regnar ju ute och inte ens en skymt av solen finns x)
Inatt var himlen så EXTREMT vacker.. tänkte ta kort men mobilen låg nere och jag vågade inte smyga upp och hämta den feg som jag är :p
Iaf, det var som massa moln"bullar" överallt och månen var helrund emellan alla moln. Det var iaf supervackert :)
Nu brygger jag te ;) Haha.., det känns verkligen som jag det.
Men jag längtar till min födelsedfag/jul (fasst ändå inte..) för jag vill liksom veta vad jag får x) Hahaha.. Men jag brukar faktiskt veta näästan allt vilket jag tycker är bra!! De flesta andra vill inte veta men jag blir typ galen om jag inte vet x) haha.. jag brukar oftast vara med i jul/födelsedagsshoppningen och bara: åhh, den där var fin!! o.O
Hehe.. men jaja.. nu längtar jag till hösten bara! :)
Ohh my god! Det spöööregnar verkligen ute o.O
Men nu får ni ha det så bra allihopa ;)
Ville visa er bilden på min outfit men jag har ingen som kan ta kort och det känns så skumt att bara ta kort neråt från ansiktet eller vad kan ska säga.. o.O Ska försöka med webbkameran :D
Såå ja! :D

Ja:D Detta ska jag även ha på konserten ikväll.
 Vad tycks?
Postat av: a-i

Jag vet jag såg också himlen igår kväll/natt haha. Fint :)

2011-08-14 | 19:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: