2011-08-21
10:43:43

Helt okej..

..att vakna vid 10 tiden när det är skola dagen efter? Lite tidigare skulle såklart kännas bra men vad skulle jag hitta på liksom?
Jag drömde en sjukt wierd dröm inatt om att sjöodjur och jag och Kenza och några fler var med ^^ Heh, det var verkligen skumt.
Men jaja..
Idag ska jag nog bara ta det lugn. Jag har ju bara 2 dagar kvar av mitt sommarlov!! Herre Gud vad tiden går snabbt. Jag är inte ens.. nervös. Okej, jag vet inte varför jag skulle va det eftersom att jag känner alla i klassen och ja :p hehe.. En sak gör mig lite rädd, det skulle inte förvåna mig om de säger att vi ska ha prov redan första dagen och massa sånt :/ Rätt sorgligt men vi får se x)
När börjar ni skolan föresten eller har ni redan börjat? :)
jag just nu c:
Jag ser ut som ett litet troll men .. o.O

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: