2011-08-22
14:25:40

Huvudvärk :(

Mhmpf... jag har världens huvudvärk. Det kan bero på att detta har vart en riktigt jobbig dag då jag enbart suttit inne och sett på tv. Typ Tyra Banks show som hade ett asjobbigt pogram då alla skrek och ropade hela tiden!-.- Så ja.., HUVUDVÄRK!¨
Idag ska vi äta panerad fisk! <3
Jag vill och shoppa nu, typ gå runt mellan olika affärer och få "frisk luft" :p

Hahaha!! är det bara jag som har tänkt på hur många extremt skumma reklamer det finns nu? Som för Max tillexemper så är det en man i 40 års åldern kanske som bara; jag kommer snart tbx gmn" till sin dotter som gråter och frun bara: "Jag älskar dig" och så går han och typ.. ler för han ska in till max .. Den är sjukt skum!
Men jeje..
Snart ska jag spela.. SIMS! Jag har verkligen inget liv!-.- Men så tillbringas då min sista dag på sommarlovet, rätt sorgligt.. eller?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: