2011-08-06
11:58:05

Jag är hungrig ._.

Jag vaknade typ för 20 minuter sen. OMG! Fan va läskigt det var igår vid halv 3 på natten (eller nått)!! Då jag märker att en spindel -som jag har FOBI mot - kryper på väggen PRECIS BREDVID MITT HUVUD!!! Jag letar efter nått att mosa den med och det blir närmaste bok och då är den äckliga jäveln snabb nog så jag bara får av ett ben MEN den får skylla sig själv. inte fan kmr jag sörja .. och sen kryper den upp på sängen och jag blir helt jävla asrädd och bara springer därifrån och lägger mig bredvid pappa och sover där istellet.
Detta var hemskaste natten på väldigt väldigt länge..
Aja.. nu är jag vaken och ska snart äta frukost  c:
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: vad kul att höra :D tack! :)

2011-08-06 | 13:03:18
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: