2011-08-07
00:08:21

Jag har saknat Clara supermkt!

Men förut fick jag träffa henne. Jag och pappa åkte ju med Linnea, Anders och Maja till Anna och Larsas 40 årsfest. Det var kul:)
Jag var mest med Clara och i slutet med Lydia också :D
Jag och Clara pratade så himla mkt!
Imorgon så kmr pappa lämna av mig på barnvälsignelse i kyrkan och sen ska jag och Clara kanske fika på huset på strand och va lite eftersom vi inte vart allt mkt detta sommarlov!._.
Iaf, på måndag åker hon till fjällen och ska typ bergsklättra!o.O JAG HAR OCKSÅ GJORT DET SÅ JAG ÄR OCKSÅ DUKTIG!!! Hon kommer hem på torsdag så på fredag hoppas jag att vi kan träffas igen!
Idag har jag haft en klänning som jag beställde från hm för ett tag sen men aldrig gillat men den är faktist riktigt fin om man kan matcha det snyggt under :)
Den är blå, lite smått genomskinlig så man måste ha nått under (jag hade ett vitt linne), sen hade jag svarta strumpbyxor och mina bruna boots :) Snyggt vare tycker jag :D

Imorgon.. eller idag blir det ju.., så kommer mamma hem efter att ha varit på Pridefestivalen (stavning??) i Stockholm.  :)
Har saknat henne så det ska bli kul att se henne igen och ha en liten fashionshow för henne med sakerna som kommit från hm x) haha.

Jag är faktiskt lite orolig över att sova i mitt rum inatt pga den äckliga spindeln!!
Men det blir nog bra?
Igentligen vill jag ner och dricka te (♥) i min stora mugg men jag orkar inte hasa mig upp, gå ner för trappan, brygga te, låta teét dra lite och sedan dricka. Visst låter det omständigt? :o
Haha.. okej, ha det bra :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: