2011-08-18
16:49:03

Jag vill shoppa!!

Jag, Clara och A-I har suttit vid datorn hur länge som helst...
Vi kollade på olika modehemsidor och även på Kenzas blogg. Jag blev så sjukt sugen att köpa nya kläder när jag såg hennes kläder.. Jag vill verkligen ha ett par höga shorts och typ en stickad tröja som finns på indiska. Vet att jag tjatar om detta men jag vill VERKLIGEN ha det!!
Aja, jag längtar till hösten och bara ha mina högklackade skor, tights, höga shorts och em instoppad oversize tröja. Vill verkligen ha!! o.O
Hehe.. okej, jag är skum :p
Men mamma kmr och hämtar mig kl 17:30 eller 18.00
Då ska jag försöka prata med henne om hur mkt jag ska få a med mig till Göteborg :D
Clara och A-I sitter och kollar i en eller-tidning tror jag :o
Men åhh, jag vill shoppa massa.. typ en svart stickad tubhalsduk också men det kanske blir när jag KANSKE kmr till J och U i stockholm elr vad säger ni tjejer?? :D Hehe.. okej, vad töntig jag är x)
Men nu skriver jag mer när jag kmr hem eller nått:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: