2011-08-24
14:33:26

kalla våfflor!<3

sitter nere vid köket och äter våfflor. idag slutade jag fem i 2 (13:55). jag skulle gå hem men tydligen så hade pappa slutat tidigt så han hämtade upp mig medans jag gick.
Idag har jag fått reda på att jag har 3 prov i september... 1 i no (sex och samlevnad.. heh) och 2 i so, provet är indelat i 2 delar. Men jaja..

IMORGON sticker jag ju till Göteborg på The Ark konsert så då blir det ingen uppdatering om jag inte mobilbloggar nått då.. Men vi får se :)
Nu hoppas jag att ni har det bra och så :D
dagens outfit:

Pappa är fotografen och den råkade bli i svartvitt :s
hehe.. iaf:p
skinnjacka - kapahl
jeans - kapahl
top - H&M
tubhalsduk - bikbok
boots - deichman (stavning?)
väska - H&M
Postat av: Jenny

Fint! :D

2011-08-24 | 17:10:27
URL: http://barajk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: