2011-08-14
22:57:00

Konsert + hemma mys :D

Konserten var faktiskt superbra! Team Gabriell var det som spelade. Det var en tjej som var rätt kraftig som sjöng såååååååååå bra! Jag bara OMG! :o
Efter konserten köpte jag deras skiva. Jag fick en autograf av "ledaren" - Gabriell.. Jag fick den med skivan.
Han, Gabbe (haha) vann melodifestivalen 1997 med 2 andra killar passande nog :p
Iaf, sen åkte jag, mamma och Boel hem till oss och satt och pratade fram till aldles nyss då mamma skussar hem henne :)
Imorgon vid 8 (på morgonen) kommer Clara och hennes lillasyster A-I hit. De ska va här hela dagen så mamma ska väcka mig vid 7 så jag ska hinna göra iordning mig och även göra frukost åt oss 3 :)
Mysigt mysigt.
OM NI 2 SKULLE SE DETTA INNAN NI KOMMER HIT SÅ TA MED ER BADKLÄDER, SYSTEMKAMERAN OCH AA.. CLARA YOU KNOW IT; BLOCK ;)
Men annars ska jag nog krypa till sängs snart och läsa Twilight sista timmen jag är uppe <3
Eller så blir det datan lite till innan jag går och lägger mig. Men måste verkligen börja vända på dygnet igen (okej.. jag har varit uppe till 3 som längst denna sommarn) innan skolan börjar.. men jag känner att det inte är okej att sova till 14:20 som jag gjorde för ett tag sen...
Nu får ni ha det så bra goingar. Bild på skivan får ni imorrn.. tog inga bilder under konserten för att det blev så mörkt genom min mobilkamera och jag har ingen blixt..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: